Idag åkte ja till skolan o prata med dem, så nu kmr ja inte fortsätta plugga då ja inte klarar av de för tillfället...

så ja kom hem vid 10! så ja tänkte gå o sova i 2h, innan ja la mig o skulle sova fick olle ett ben, 100% gris oj va gott de va :D men ja sov inte i 2h ja sov i 4h ;) o när ja vaknade va benet nästan slut, så han hade jobbat bra med de ;) o de va verkligen favo benet hitils! så de kmr ja köpa fler gånger :) inte lätt att ha en kräsen ben hund ;)

men ja tog lite o äta när ja vaknade sedan tog ja Olle o gick ut i skogen där han fick springa lös, vi va ute i 45min, ja behövde rensa skallen, så vi gick runt mitt i skogen o busade lite, sedan satte ja mig på en sten o tog de lugnt o olle busade nära mig hela tiden när ja satt på stenen, han märkte att ha behövde honom<3

Vi kom iaf in för en stund sen, snart ska jag äta, Olle e ute o går med min bror nu :) så han ska få mat när han kommer in, sen kvart i 5 går våran buss så blir det att åka till kursen "vardags lydnad" så ska bli kul, o skönt att de inte e så kalt idag :D



Leave a Reply.