Idag va Olle o ja super trötta, så vi tog låååång sovmorgon, sedan fick Olle frukost, ut o kissa av honom :) in o fixa mat till mig själv, efter Olle fått smälta maten ca 1h så gick vi ner till sjön, taggad hund till max!!!

han va på väg i direkt, o sen hjälpte han till o sätta på flytvästen ^^

O han hoppa sedan i (när han fick)

Han simmade i 10min, ja tog upp honom, han fick vila i 2min, ursh sååååå onödigt hälsa Olle, o han vart super glad när ja sa att han fick hoppa i igen :D han simmade i 10min till, han e så duktig<3

Sedan gick vi hem o satt ute o njöt i solen (o Olle fick torka lite)

Sedan ringde ja även till veterinären, efter 30min tele kö (va på samma plats hela tiden) så gav ja upp... Så hoppas dem svarar imorgon...

Picture
Fodax, vatten, lax olja, ägg skal, äggula
Picture
Ska vi gå idag eller?..
Picture
2min vila
8/26/2013 01:02:14 am

Just nu har vi bara ställt inofficiellt, men nästa månad ska jag ner till Gimo och ställa officiellt! :D
Asså bilden när han står med en grej i munnen, så underbart fin hund! <3

Reply



Leave a Reply.