Jag har inte varit aktiv här under helgen pga jag o Olle har varit på agility läger o haft så j*vla kul :D
vi har tränat på däcket då olle varit lite rädd för de = nu tar han de utan problem!
tränat gungan då olle har varit PISS rädd för den, han går över den utan problem nu :D (eller lite osäker men han går över :D :D :D ) fortsätt utvecklat oss i slalom, o sedan tränat på kombinationer o banor :D
vi har gått runt sjön o låtit hundarna badat, kör kubb, sätt på film o ätit gott :D

kan säga att olle o ja e skit trötta men fan va kul vi har haft de :D detta e något ja o olle kommer göra om, åka på läger :D !!!!

Olle skötte sig bra, stack 1 gång, annars har han lyssnat jätte bra :D så stolt över honom<3
uppvisningen tänkte han dra till grinden men kom när ja ropa *framsteg x10000*
endå om ja va missnöjd då pga han gjorde så *ja måste vara bäst när folk tittar på*
så är ja sjukt stolt över oss :D
att jämföra oss med en 6årig BC är så jävla dumt! men ja kan inte låta bli :( *måste lära mig att sluta jämföra mig med andra*

Men olle va super duktig, så ja kan säga att ja e mer än stolt över oss, våran resa har varit jobbig, men detta e en bekreftelse att allt kämpande, tårar, ångest o allt har varit värt de! med tanke på hur vi har utvecklas till ett team, vi e inte 2 som e ute på plan, vi är en som e ute på plan idag, vi är ett, så härligt o se<3
Imorgon ska vi bara ta de lugnt, packa de sista, för på Tisdag åker jag Nicklas o Olle ner till skåne och är där 1v :D
mitt eviga tjat men då e de äntligen tollar specialen :D  :D :D :D



Leave a Reply.