Utan dig ser ja ingen mening med livet, utan dig så kan inte livet fortsätta, du gjorde så ja slapp falla, du bar upp mig igen o höll mig uppe på mina ben, när livet e svårt kommer du nära, torkar mina tårar, tröstar, o får mig att inse att livet med en galen tollare är underbart endå om de kommer motgångar ibland!
Vi har inte haft de lätt, vi har haft de svårt sen dag ett, men vi har kämpat kämpat o kämpat för att ens kunna komma ditt vi är idag, idag e vi ett team, vi båda älskar varandra, vi e hela tsm, utan varandra e vi halva... 
Vi e inte klara i vår kamp, att få dig frisk o ge dig ett liv värt o leva kämpar ja för nu, om ja inte lyckas vet ja inte vad ja gör</3
Olle due verkligen de bästa som hänt mig <3 snäll bli frisk, vi ska ju få måååånga fina, roliga år tsm ju<3 men vi ger inte upp! vi har kommit hit, då jävlar ska vi lyckas älskling<3
Vi har gjort många resor o utflykter tsm, snart kommer en stor resa framför oss, vi ska åka endå ner till skåne där vi ska ställa på en stor utställning med massa tollare! jag har inga höga förväntningar, de enda ja hoppas på är fin kritik o olle sköter sig, då e ja nöjd<3

sen kommer vi även hitta på massa spännande o roligheter nere i skåne (HÖÖR), ja ser verkligen fram emot denna resa! :D
Hoppas olle oxå kommer tycka den blir rolig :) !

Vi blir borta Tisdag - Tisdag, sen på onsdag kanske vi ska tävla? beror på hur trött va är, annars kanske vi bara åker o tittar på :) får se ^^

Nu ska ja fortsätta packa väskan o fixa de sista så allt e klart till imorgon då vi åker på vår första familje semester, jag nicklas o olle, kan fan inte bli bättre <3 
älskar mina fina killar<3



Leave a Reply.