Idag sov olle o ja till halv 13 ;) sedan gick vi ut, o oj vad de hade snöat! så de va vitt överallt!
vi gick iaf till åkern o där fick han springa av sig, han va inte så jätte pepad på att springa o leka, han ville mest ligga i snön ;)
men när ja började gå runt så följde han efter, han va ju tvungen att ha koll på mig ju ;)

sen när vi är på väg därifrån springer han hit o ditt o så springer han så ja inte ser honom, o då kalla ja in honom o han kom utan problem o så ser ja sen att de va en hund en bit bort men olle valde mig framför den :D
min bästa hund<3
Sen stacks efter 15 kom mamma hem med frimärken o sånt så ja kunde skicka iväg lite grejer som folk har köpt, så nu har ja skickat frisbeen och en kampleksak :)
så jag tog med olle på en promenad, o han vart såklart jätte glad!

på vägen hem så gick vi skogsvägen, o när vi kommit till åkern han brukar vara lös på så släppte ja honom o han fick springa medan ja gick på gång vägen o de gick jätte bra, sedan gick vi över på andra åkern, o ja gick en bit på åkern men han lyssna bra så ja gick till gång vägen ist, så han fick springa o busa av sig all energi!
o när ja skulle koppla honom kalla ja in honom o han kom som ett spjut på FÖRSTA INKALLNINGEN, känns så jävla bra!!!!!!!

Idag har olle verkligen gjort mig super stolt<3
Första promenaden när han va lös på åkern lyssnade han skit bra, o nu när han fick springa som han vill lyssnade han oxå skit bra :D



Leave a Reply.