Idag gick ja o Olle upp vid halv 10, åt frukost o sedan va vi ute till 10.10
Vi gick till el ljus spåret o tog en promenad där, Olle va lös hela spåret o lyssnade bra, han sprang i skogen hit o ditt medan jag gick på spåret, min duktiga kille!

Olle fick upp spår på troligen vildsvin 4gånger... (såg spår 1 gång iaf) 
men ja kunde avbryta honom alla gånger :D så ja vart glad<3
en gång drog han in i skogen o ja såg honom helt plötsligt inte längre... lite panik fick ja, med tanke på ja såg vild svin spår, men då gick ja in i skogen då stod olle bara mitt i skogen o vänta på mig som "hallå kom vi ska spåra tsm" haha söt han e<3 men ja sa att vi skulle gå då kom han direkt<3

Så ja e super nöjd över olle idag!<3

Men när vi e på väg hem måste man gå på en SMAL stig, o ja går där olle kommer i 190 bakom mig, pang! rakt in i mitt knäväck.... aj sa ja o låg på makren, olle fortsatte springa, stannar en bit fram springer tillbaka till mig kollar på mig o lägger sig i snön o bara JAHA SKULLE VI TA EN VILO PAUS NU :D
så ja va lagom glad på honom då....  har fortfarande lite ont :(
Sen när ja kom hem började ja baka, de slutade med en söt alla hjärtans dag tårta!
Choklad kaka i grunden, med jordgubbsgrädde på sedan choklad pasta över :)



Leave a Reply.