Picture
Olle i full fart :D
Idag gick ja o olle till lilla skogen o körde dummy sök dem första söken gick super bra, men sen gjorde ja de lite svårare o de tyckte inte olle så han började gå i sin egna värld ist. så vi gav upp tillslut, men han va duktig när han väl jobbade :D

sen gick vi hem o tog de lugnt o ja åt lite, sen lite senare gick vi ut på en promenad, vi går ett varv runt stan, jag tog på mig mina nya skor *aj ja har skav sår nu* men de va inte de enda...  de e hjul under dem (då ja fått för mig att ja ska lära mig o åka xD) o så halkar ja på gruset o hjulet sätts i, ja vrider mitt vänster ben o knät e på väg o hoppa o fyfan va ont de gjorde :( men olle kom fort o ville trösta för han märkte att ja hade ont, bästa hunden<3

Sen gick vi vidare, han gick jätte bra i kopplet, vi möter hundar i bilar, balkonger, hundmöten som skäller, men min prins går fint vid min sida, så stolt ja blir, att all träning vi har lagt ner har givit såna resultat<3

när vi kom hem tog vi de lugnt, sen så åkte ja ner o köpte godis så ja inte skulle avlida xD

3/8/2013 02:21:36 am

Så skönt att all träning ger resultat!! Hoppas du inte slog dig allt för illa och snart blir bra igen

Reply



Leave a Reply.