Älskade tjejen ja saknar dig så de gör ont, du va mitt allt, min lycka på denna planet, men nu försvan ifrån mig, ja lämnades kvar, utan några svar va ja ensam igen, du hade flyttat ja var kvar, men de va inte så de skulle sluta...
de va ju dig ja skulle ha, vi skulle träna, vi skulle bli ett team som va oslagbara, men så vart de inte, ja la inte ner någon tid på att träna dig då ja visste att för eller senare skulle dem ta dig ifrån mig... o de gjorde dem...
tog mig ett halvår innan ja förlåt dig att du tog min prinsessa ifrån mig, o då fick ja reda på att då såldt henne, då sprack hela ja, ja ville bara skrika rakt ut, min älskade tjej va borta för alltid... o inte ens ett hejdå fick ja säga :(

jag kommer för evigt att älska dig o sakna dig gumman, du va de bästa som hänt mig på väldigt längre, 2010 somnade mitt marsvin in o i 1.5år låg ja på botten men vintern 2011 kom Svea in i mitt liv o fick mig o må bra ja hade aldrig varit så lycklig som ja va under den tid ja hade Svea, men när hon försvann så visste ja inte vad ja skulle ta mig till :(
Picture
Staffen Svea<3
När Svea hade tagits ifrån mig så sprutade tårarna, ja visste inte vad ja skulle ta mig till....
Men ja tror på ödet o ja tror ödet ville testa mig, dem gav mig min fina tjej, för att sedan ta ifrån henne för att vissa att ja e stark.... men samtidigt så levde en hund flera mil ifrån mig en röd räv som hette Olle, han hade fått flytta tillbaka till uppfödaren, o när ja fick reda på de så mejlade ja o ringde för att vissa mitt intresse för honom, o när ja fick mina bilder på honom så föll ja helt, denna hund skulle ja ha! o idag är han baaara min<3

Ja tror på ödet oavsätt hur hemskt detta låter, så tror ja att ödet visste att ja inte hade tid med valp o gav olle till en familj där han fick leva livet tills han var 6månader o då skulle han tillbaka till uppfödaren för att sedan kunna hitta mig<3

idag är ja den lyckligaste som har denna prins, men de e fortfarande jobbigt de där med Svea :(



Leave a Reply.