Jag ens kämpar...

Idag va olle tillbaka på ruta 1, lyssna inte, stack, tramsade, vägrade ta hopp hindrerna (fattar inte han älskar ju dem?)
aja vi fick till 3 - 4 bra rundor så ja e nöjd, sen gick han igenom säckn som han varit skäptiskt till ett tag så ja e endå lite nöjd.

Vi tog en skogs promenad efter då de va 1.5h tills nästa buss...
så vi gick väl ca 30min promenad, sen gick vi till bussen, satt där 1h, fan va skönt de va o komma hem sen ;)

väl hemma somnade ja... drf e man inte trött nu >-<
på kvälls rundan vart de "dogparkour" träning iaf, stolt över olle han har byggt mkt självförtroende o är glad att få hoppa upp på saker o ting :)
som belöning tog vi skogs vägen hem så han fick strosa runt lite i skogen o inte bara "stan" :)

de e väl de som hänt idag, imorgon blir de antingen bus eller frisbee träning på fältet/åkern, annars bara chill, blir de varmt blir de bad för olles del, o ja sola ;) enligt vädret ska de bli 19 grader så får väl se ^^


Gjorde även en film/bildspel med några filmer i nu under kvällen på olles tid hos mig, ja har fält många tårar pga den där hunden, han har fått mig o ge upp, men han har även fått mig att ta mig i kragen o kämpa, jag älskar den där röda räven, han e de bästa ja har endå om han trotsar o drygar vissa stunder så kommer vi att komma ut denna tid, o jävlar va underart liv vi kommer ha sen<3
5/24/2013 06:12:05 pm

Man kan inte alltid vara på topp! :)

Reply



Leave a Reply.