Skit väder idag, Olle fick ett märgben även idag de va lika mums idag som igår :D!

Under kvällen tog jag iaf på Olles regntäcke sele o lina så gick vi till spåret o gick där, vi var ute 43min i regnet, i början ville han inte följa med (då han inte gillar regn) men när ja fortsatte gå o Olle såg mig inte kom han springande :) sen gick de bra ^^ han lyssnade riktigt bra (Y) när vi hade gått halvvägs busade vi lite o Olle fick "tollar rycket" sprang hit o ditt o va oerhört lycklig, o de gör mig lycklig<3

Jag e oerhört stolt över honom<3 att han nu lyssnar så himla bra, fortsätter de såhär kan vi snart skippa linan :D skulle vara skönt att han då kan vara lös varje dag o springa av energi igen<3 något Olle verkligen uppskattar :)
Linda
5/27/2013 05:50:46 pm

Ser på bilderna att du har bärnstenshalsband på Olle. Hur tycker du att det funkar? Har funderingar på att skaffa ett till min tollarpojke.

Reply



Leave a Reply.