Minsta lilla som får mig o må dåligt får mig att falla långt ner...
o jävligt segt o orka ställa sig upp igen...
ibland vet ja inte ens vrf ja mår dåligt, de bara kommer o går som de själv vill? känns iaf så...

Jag har allt ja önskat mig, hur fan kan ja må dåligt?
ja har min underbara hund<3 som ja lever för! utan honom har ja inget o göra på jorden...!

endå mår ja så psykist dåligt emellan åt.. ja fattar inte vrf :(
vrf ska ja drabbas? har ja inte drabbas tillräckligt i mitt 19åriga liv?
vart ja än vänder mig så hamnar ja i skiten...
fattar inte vad ja har gjort för att förtjäna mitt liv.... låter hårt sagt, men ja känner så,...</3
vafan ska jag få skit efter skit o försökta le o se glad ut... nej de går inte, en dag fallar ja helt ner på botten o den dagen kommer ja inte orka ställa mig upp igen...
4/21/2013 11:53:18 pm

sv: hon kan kanske mycket: Sitt, ligg, backa, bom (spela död), tass -andra tass, stänga dörren, stå, vänta, godis på tassen, och kanske några som jag inte riktigt kommer på :)

Ja utställning verkar kul! Nja, vi har inte planerat att ställa ut Ivy men kanske någon gång i framtiden :)

Reply



Leave a Reply.