Blomman
Marsvin
2002 - 2010

Blomman va mitt 3e egna djur, ja va 9år när ja fick henne, hon va mitt allt! jag älskade henne mer än något annat, hon fans alltid vid min sida, hon låg alltid på mitt bröst eller axeln.
När ja va ledsen kröp hon alltid upp så hon låg så nära hon bara kunde o tog emot alla tårar som rann ner.
Hon va den stora kärleken i mitt liv, jag älskade henne mer än min dåvarande kille, min familj, ja allt, hon va min stora kärlek ingen kunde gå om henne<3

Nu 2.5år senare har ja lyckas gå vidare, de har varit en jobbig tid men nu har ja min röda räv<3

Olle
Tollare
2011

Olle finns alltid vid min sida, han sviker mig aldrig, när ja mår dåligt o tårarna rinner kryper han upp o lägger sig på mitt bröst som han vore en liten chihuahua<3 
Han skulle aldrig lämna mig när ja mår så, han finns alltid vid min sida!<3


Både Blomman o Olle är mina älsklingar, o båda e lika varandra i sättet, båda gilla/gillade o ligga nära, dem kryper upp på bröstet när ja mår dåligt<3 båda blir lika glada när ja kom/kommer hem<3 Blomman skrek som ja vet inte vad tills ja kom o hälsade på henne, o olle hoppar o skuttar o blir helt tokig tills ja klappar om honom<3
Detta e några lik heter mina älsklingar har haft, de känns lite som olle är blomman fast i hund format<3



Leave a Reply.