....av att gå lång promenader ;)

ja, tanken va att vi skulle träna freestyle idag, men ja e helt död, samtidigt e ja lite sjuk o sen lång promenad på de inte bästa kombon xD
Så imorgon får ja se om vi tränar freestyle ist eller ej (annars nästa vecka), imorgon blir de nog lite "dogparkour" träning :) då vi ska inte till strängnäs till min mormor o äta påskmiddag, så tar vi en promenad där med kameran med (får dra med lillebror som fotograf) o fota när ja o olle tränar lite :)

Funderar på att köra lite apporterings träning med Olle idag idag, körde lite hål förut o han e jätte duktig :)
så måste hålla igång den träningen så han inte tappar den igen!
men inte så kul o filma/fota då de e samma sak om o om igen ;D
men vill ni se film på de? så får ni gärna höra av er så fixar ja det :)

Här kommer iaf bilder från dagens promenad
3/30/2013 04:52:25 am

Fina bilder!

Reply
3/31/2013 05:32:40 am

sv: Det hade jag absolut kunnat tänka mig! :D Speciellt från samma kennel och från Hugos kullsyster Polly, henne tycker jag om jätte mycket! Men det är ju inte aktuellt ännu, bara en av 11 har röntgats och ingen har gjort MH osv, så Helena har ju inte bestämt något än. Men absolut skulle jag kunna tänka mig en tollarvalp :)

Men kenneln jag mejlade var inte en tollarkennel, om jag säger så... hehehe ;) Men är som sagt bara i "funderarstadiet", bara för att det är kul att tänka i kring det. Absolut ingenting bestämt eller planerat, absolut inte!!

Reply



Leave a Reply.