Jag valde o öppna min blogg, ja valde o göra reklam, ja valde o locka läsare, ja fick mer läsare, men ja bloggar för min egen skulle först o främst.
Jag vet andra STORA bloggar får mkt skit kommentarer, o genom att ja öppna min blogg fick ja en som följer mig o ja VET att du läser detta o hela tiden ska klämma ur dig äckliga kommentarer, de hör inte hemma här! ja letar hur man blockar IP adresser sen e du blockad o kmr inte kunna följa min blogg, om de nu går...

Enligt mig så läser man bloggar för de e kul, man tycker om o följa andras liv, motgång o medgång, men de verkar inte DU göra, du letar efter brister överallt o slänger in, o är SÅKLART anonym!

Så vet någon hur man blockar IP adresser på WEEBLY får ni gärna höra av er!
10/7/2013 05:46:14 am

Vet inte, men du kan ju söka upp ipadresserna, sök på google! Inge kul med dumma kommentarer!!

Kram :)

Reply



Leave a Reply.