Idag vakna ja i gick upp ca halv 10 (Y)
vi gick upp o åt frukost, sedan gick vi på ca en 40min promenad, olle skötte sig riktigt bra :D
fast när vi kom ner till vattnet tyckte nog olle vintern varit för lång o skulle bada xD han hoppa ner på isen o typ "kommer du inte" ja bara suck kom nu olle han hoppa upp o vi fortsatte, tur han va kopplad o de inte va för tunn is! :P

När vi kom hem så fixade ja lite o olle vilade, sedan tog vi godis o bollen ner på åkern o kasta boll :)
han va super duper bäst<3
För när ja kasta bollen o olle e en bit bort så ser ja att de kmr en med sin hund (olle känner den hunden)
men olle titta bara o sedan kom han till MIG :'D lyckan i mig va större än någon kan förstå, min räv valde mig<3
sen fick han sitta vid mig ett tag men efter ett tag märkte ja att olle brydde sig inte om dem, så vi fortsatte o kasta boll :D o olle skötte sig super! han kollade lite på dem men kom tillbaka till mig utan ja behövde säga något :'D <3
*stoltare matte får man leta efter*

Vi va på åkern i ca 20min o kastade boll o busade, vilade lite, busade lite mer, ja vi hade riktigt mysigt<3
min bästa hund vad ja älskar dig<3 :D



Leave a Reply.