Idag gick ja o Olle ut till skogen, olle va i selen o lång linan.
De första mitt pucko gör är o lägga sig o rulla breve en myrstack (o han hatar myror)
sen stod han stel o va äcklad, så bara soppa bort myrorna o sen gick vi vidare.

Vi hoppa o klätrade i berget o hade jätte kul, o olle va gud, han lyssnade som han aldrig gjort!
han kom fort när ja roppa, han hade bra koll på mig, fick olle upp ett spår vände ja håll o han kom fort till mig :D åh va härligt de va o se<3
Så nu hoppas ja att de fortsätter åt rätt håll så han kan vara helt lös snart igen<3
Efter skogen åkte jag olle o pappa till oxelösund, där åkte vi till min farmor hon bor på ett åldromshem där, o olle va med o "lekte" terapi hund, han skötte sig bra o älskade o vara i centrum! o lät alla klappa honom, o va en underbar stämning när olle va i rummet :D så de va super kul o se :D
o han va cool lugn bland dem gamla, sen kom en som jobba där o busade upp honom lite sen kom en gamling o Olle gick från busig till cool lugn, åh min underbara bästaste kille<3
Picture
Jag Olle och min farmor<3



Leave a Reply.