Nu får ja säkert skit från allt o alla med omplaceringar!
men ja får väl ta de...
ja har själv än om ni inte vet de!
En sak ja stör mig på, är när folk hela tiden skyller ifrån sig, vrf ens hund gör si eller så men de e pga....
Varför inte bara ta tag i problemet o träna bort de?

Ja har själv en hund som flytt i panik när han såg en bil, kunde inte gå förbi ett släpp för de va farligt så de tog tid för man fick jobba förbi de o vissa att de va ofarligt, han gjorde utfall mot allt o alla för han va så pass osäker! de va vissa saker som vi jobbat med.
varför gjorde han detta? jo han va inte miljötränad, men ja skyller inte på någon ja tog tag i de hela o träna träna träna ja skulle få bort hans problem! 
ja tillåter inte detta beteende hos min hund, o drf skulle dem bort!

Idag kan vi ta lugna fina promenader utan hundmöten, idag gör han inte utfall men han går ner i "jakt läge" o de e pga överfallet, o  ja, ja e förbannad på den hundägaren som förstörde min hund.... men vi träna träna tränar på de! han har blivit bättre! men inte 100 än, han funkar rätt bra om vi passerar SÄKRA hundar men möter vi osäkra blir olle extremt osäker. han kan tillomed vägra o passera, men vi jobbar på de! o han blir som sagt bättre :))

Fattar inte varför man ska skylla ifrån sig hela tiden, ta tag i problmen ist o träna bort dem
ingen är perfekt o inte våra hundar heller, o vet du inte hur ni ska gå tillväga be om hjälp finns alltid någon som kan ge er tips o ideer :))
amanada ed
9/29/2013 03:33:43 am

ja du ska fan inte säga så mkt vissa har de skit jobbigt. men du hadde tur med olle min hund simba har problem jävliga problem o jag tycker att de var fel av dig att skriva så inför hela värden..

Reply
9/30/2013 10:46:28 am

Jag håller med dig Elin! Jag skrev ett liknande inlägg om att det inte finns något som heter problemhund i mina ögon. Bara för någon vecka sedan :)

Reply



Leave a Reply.