På Torsdag ska ja o Olle på äventyr, vi ska till stockholm :D 
ska blir riktigt spännande o se vad som händer ;)

mer info kommer på torsdag :D
8/27/2013 03:13:48 pm

Sv; Varför är det pga av schäfern? Tycker inte du alls att det var ägarens fel? Det är bara det jag stör mig på... I vanliga fall när jag läser om folk som haft en hund som ''attackerat'' en av deras eller nån annan hund så har i alla fall en hel del sagt att det är ägarens fel och är sura på människan istället för hunden. Jag ser inte det som att huden var felet utan den som höll i ''kopplet''(nu var väl hunden lös då).
Jag har inget emot dig generellt sätt, men jag tyckte att det lätt som att du skyllde å hunden istället för ägaren och det tycker inte jag om. Hunden har inte valt att bli som den blev. Folk som avlar här och där bara för att dem vill ha en valp på hunden... vad får då hunden för mentalitet + att dem kommer till oseriösa ägare.

Reply



Leave a Reply.