i 10 - 10.5år har ja ridigt, 1gång i veckan, varit på läger, 1 dresyr o massa hopp tävlingar, o ja levde livet, de va verkligen de bästa ja visste, rida! vara i stallet, mysa med hästarna, friheten på häst ryggen, tramsa runt i skogen, ett hårt rid pass i padoken/ridhuset, allt va så underbart, de va mitt andra hem!
när ja mådde dåligt o kom till stallet försvan  allt! ja mådde som e gud! kunde inte må bättre<3

sen kom de tunga valet, vad ska ja välja, min prins som behöver mig, eller de som får mig att känna frihet?
i detta jobbiga beslut va de endå lätt, ja kunde inte svika olle, ja valde såkalrt honom, för ja skaffade inte olle för han skulle ligga på soffan o träna när ja hade tid. så ja la hästarna på hyllan o satsade på Olle<3

Ja ångrar de inte för ja o olle har kommit långt, men ja saknar de så :(

Stallet e verkligen min favorit plats på jorden :(



Leave a Reply.