Idag åkte jag olle och mamma till djurmagazinet i södertälje och tittade runt där :)
sen kom olles Birgitta (hon har vattubrinkens kennel) och hon hade med sig alla 7 tollare med sig, o bland dem 7 så fanns söta lilla Luva som är olles farmor :) hon är idag 15år och 1månad :')

så vi snackade lite o hundarna hälsade o så ^^
tog även bild på Olle och Luva tsm
Sen när dem hade gått så gick ja o mamma runt i affären igen, ja ville ha en scarf men fanns bara "snarkhund" "husses älskling" "min matte är singel" eller "min husse är singel" så nej ingen ja ville ha, hade velat haft "mattes älskling" men de fanns ingen :( så får leta vidare efter en scarf till olle<3

Med oss hem följde iaf:
* En röd kong boll i medium 
* En tollar dekal till bilen
* En svamp grej som man kan ta bort hår från möbler o kläder
* Ett reflexhalsband till katten
När vi kom hem gick iaf jag och min lillebror ut med Olle, vi gick genom skogen till fotbollsplanen och kastade boll där, olle skötte sig super bra<3
Olles kompis gick utanför o ja sa stanna o han stannade :'D sedan sprang min lillebror till grinden för att stänga den, o då ville olle efter men ja bad honom stanna! så sprang han efter ett tag, o då sa ja "stanna" då stanna han sen sa ja "olle häär" så kom han :D duktig kille<3 sen skvallrade olle även på min lillebror o några som gick utanför :D
så är super nöjd över ollebus<3



Leave a Reply.