Klockan tickar på, olle sover, ja borde sova...

Imorgon ska ja göra en sak ja hatar! ja ska lämna min älskling :(
vissligen bara över dagen! men fan va ja hatar o vara ifrån honom...
ja ska iaf på kalas hos min kompis som fyller år, så de blir väl trevligt, men oj va ja kmr saknar min pojke<3

Beror på när ja nu kommer hem så blir de träning :D annars bara en mysig promenad<3
men va ett tagsen vi körde freestyle så funderar på att göra de :)
blir antingen imorgon eller på söndag :) ^^
måste bara få ihop ett nr! nu har ja hittat våran låt iaf :D älskat den sen barnsben!
räddnings patrulens intro blir de (Y)

så ska knepa ihop ett nr till den låten, sen trääääna trääääna med Olle :D
han älskar freestyle, sorgligt nog(!!!) en av sporterna han har bäst fokus i (=en av hans favo sporter)
men men med träning får ja nog fokuset i allt tillslut :) han älskar ju o träna! så de kommer nog ^^
vi har funnit varandra oerhört mkt denna vår/sommar som gjort att fokuset blivit bättre i träningen :D !!!!

Jag har alltid tänkt fan vill bli av med detta år, de e bara tårar, ångest o skit!!!!
men nej Elin de e de inte!
Visst mkt vaterinär besök hela våren, mkt tårar o ångest över min Olle hela våren, men! (som Tony Irving säger ;D) 
Jag o Olle har blivit ett bättre team, vår relation har blivit bättre, bättre fokus, vi har tävlat o de gick okej, vi har tränat massor o han lyssnar bättre, ja året har inte varit en dans på rosor men vi har våra stunder då ja gråtit av lycka<3



Leave a Reply.