Imorse vart de en kort kissrunda med olle, in o fixa mig o sedan till skolan, väl i skolan ville ja bara svimma mådde så jävla dåligt! hade så ont i ryggen så ja ville spy... :(
men ja slutade vid kvart i 10, så åkte in till stan vänta 1h på bussen... så va hemma till halv 12 :)

då börjar ja packa fram skidorna o olles dragsaker osv o ska ut o dra skidor för första gången, när väl skidorna sitter på så ville inte olle springa alls.... men nä han väl börja springa (fast brevid mig men men ) så lossna skidorna HELA TIDEN! så vart så sur så tog av selen på honom o kopplade han i halsbandet o tog av mig skidorna o gick en promenad ist...!

när ja kmr hem o ska in igen upptäcker ja att mina nycklar e borta O.o
så går samma väg som ja gick med olle innan, men hitta dem inte :( så ringde mamma o bad henne komma hem o låsa upp, o när hon nästan e hemma hittar ja mina jävla nycklar utanför förrådet (där ja hade hämtat mina skidor)
men när vi kom in iaf, så tränade vi lite trick träning :) *film kommer*

sedan hoppa ja in i durschen, o när ja kom ut igen som olle ;)
o ja gick in o la mig o såg på tv, o tyvärr somnade -.- ja som inte skulle sova så ja kunde få sova i natt....!

aja efter maten ska ja ut med olle o sedan städa lite i rummet, o imorgon kmr älskling, kan säga att både ja o olle kmr bli glaaaaaada<3
sen på lördag blir de eskilstuna :P



Leave a Reply.