Japp så är det! jag o olle gjorde våran debut på hemmaplan, slkk KM körde vi idag!
vi körde både hopp o agility.

Först va de agility, ja går in med inställningen vi ska ha kul!!!!!!
o jävlar de hade vi! vi diskade oss rätt rejält ;) men vem bryr sig om man har så jävla kul som vi hade? :D inte vi iaf!
han tog fel ingångar i tunnlar (pga mig) han stack någon gång men kom FORT tillbaka o vi körde på, ja va så jävla glad när vi gick i mål<3

sen kom hopp klassen, ja ville ta livet av mig, fan va besviken o ledsen jag var när ja gick av planen... :(
Ja sätter olle lämnar honom när ja ska vända mig om så sticker olle o kör sitt eget... när ja entligen fick tag i honom! velade ja lite om ja skulle ge upp o ta av honom från plan o ge upp...
men nej ja ska inte ge upp! kom igen nu! så ja gjorde en om start med olle, o ja tog upp en godis o då jävlar gick de skit bra!!! (tror inte ja hade behövt godisen men körde med den endå, vi va ju endå diskade ;P)
så vi kör o hela banan gick helt okej, han vägrade några gånger, men de va pga ja va lätt irriterad  o de känner han ju av, men vi kom i mål :)

men när vi går av, så brast de tårarna kom... ja va så besviken o ledsen, agility loppet gick ju skit bra! vrf inte hopp oxå :(
de gjorde ont i mig :( ....
men efter mkt  om o men började ja smälta de som hänt... så började ja må bättre :)

Sen vart de korv o pris utdelning :)
Vi kom på plats 11 av 12, ja vi kom inte sist iaf ;) men jag är nöjd över agility loppet o över omstarten på hopp loppet :)

vi "van" iaf en reflex sele (Y)
Agility bilderna är tagna av Tove :)
6/9/2013 05:58:20 am

Kul att agilityloppet gick så bra! Men typiskt på hopploppet.. men sånt händer. Bara att köra på mer =) Nästa gång tar ni det!

Reply



Leave a Reply.