Jag gick upp vid 12 så mamma/pappa tog olle imorse :) 
när ja gick upp iaf så gick ja ut o satte upp agility hindrerna, sedan tog ja ut olle o körde lite, han va riktigt duktig :D han hade fokuset på mig o lyssna bra, endå gångerna han drog va när han sprang iväg med belöningen. men fick in honom fort endå :) så ja e nöjd :)

filmade även så den kommer om en stund :)
Efter de åt jag o olle fick vila, sedan åkte jag, simon o Olle upp till Fredrikshall o gick i skogen, olle va i linan o sprang o var jätte glad :D han lyssnade rätt okej, ibland fick man säga åt honom, o ibland lyssnade han på första kommandot, så jag e endå nöjd över honom :)

körde även personsö, har testat de någon gång innan :P
första 2 gångerna fick han se när simon sprang iväg o då gick de jätte fort när han hitta honom, men då går han enbart på synen, sen sista gången fick han inte se, o då tog de längre tid men då såg man att han använde nosen (Y) så ja tyckte han va super duktig<3
Efter skogs promenaden busade vi lite medan vi väntade på att mamma skulle komma o hämta oss :D



Leave a Reply.