Idag åkte jag o Olle ut till klubben, när ja kom ut va de redan två där med tre hundar, men dem va på ena sidan så ja gick till den andra, först körde ja en raksträcka med olle kopplad, men olle hade fokuset på mig!
så ja koppla loss honom o han är bäst!
fokuset är på mig, han kommer tillbaka med bollen o tigger om mer träning! va helt underbart o se<3

så vi körde lite olika kombinationer, men sen händer de som INTE får hända.... de smällde till en bit bort o de gjorde olle rädd, han kom nästan krypande till mig´o ville bara ha trygghet! o de gick inte o träna, vi körde något hopp o så men man såg på honom att han gjorde de för min skull o inte sin egen :(
så vi satt o körde passivitet ist, men efte ett tag pssivitet körde vi igång igen o då kom glöden tillbaka :D
han va helt otroligt, stack inte en enda gång! lyssna på mig, han kom tillbaka med belöningen, men på slutet när han vart trött gick han o la sig, men han stack inte o ja e så stolt över honom<3!

Iza och Tove kom även ut o körde lite med oss, o de va bra för olle o träna passivitet o sedan träna fast hans bästakompis va utanför planen :) men han lyssnade endå! helt jävla otroligt<3

så ja e så stolt man kan bli över honom<3



Leave a Reply.