Efter middagen körde mamma ner mig o olle på stan så ja kunde köpa godis ;) sedan tog ja olle o mamma körde hem, ja o olle gick ju hem
o ja tog chansen, ja utmanade oss, ja släppte kopplet o olle fick gå LÖS människor framför, bakom gick förbi oss, han lyssnade på mig! sket i dem, försökte inte ens gå fram till dem :D snacka om ja vart chockad o super glad! så massa godis o beröm vart de på promenaden :) <3

sen gick vi igenom en liten skog, mörkt som satan, men ja e inte så rädd när de inte e så långt man ska gå ^^
o ja ser ett rådjur, men valde att olle skulle få gå lös endå, för han har klarat de så han borde klara de tänkte ja.
han vissade intresse när rådjuret sprang bort, o ja kasta mig på kopplet *DUMMT GJORT JOBBA MED HONOM IST SUCK!!!* ja så kände ja efteråt, hade ju räckt med ett stanna(!) :D
men nej halv hjärtinfark o panik kom o tog över min kropp...

men vi jobbade förbi oss o då sket han i de, han såg de men sket i de, ja va ju roligare :D
så de va så skönt<3
så stolt över min räv :') nu ska vi fortsätta jobba jobba jobba på de här, för han KAN ju!!!!!!
så jobbar vi på detta minst 1 gång om dagen så kan han snart vara helt lös igen<3



Leave a Reply.