Gick ut tidigare idag o skulle träna freestyle, olle ville upp på sitt älskade el skåp så olle fick sitta där medan jag fixade upp kameran, o medan jag gör det kommer postbilen med ett paket till olle :D
o medan jag pratade med honom o han sedan körde iväg satt olle kvar hela tiden!!! (Y)
super duktig kille<3

men besviken olle som inte får öppna sitt paket förrän om 1månad när han fyller år ;)
Vi började iaf träna, o oj va duktig han var, han var lös hela tiden fast det var folk i rörelse :D
han lyssnade skit bra! han försökte inte ens sticka, så jävla stolt över honom<3
Sen när vi tränat klart så knöt jag fast olle o jag gick in o lämna kameran o paketet, medan ja gjorde de låg olle kvar på samma ställe hela tiden fast det gick folk förbi :D *stolt matte*
sen gick vi en kort kiss runda o då släppte ja kopplet o han lyssnade as bra :D stolt över min räv<3



Leave a Reply.