Idag gick vi upp vid 11, olle fick mat sen gick vi ut, när vi kom in gjorde ja brunch till mig o olle fick lunch av en knäckebröd :)
sen efter vi myst ett tag, så gick vi ut på tomten (då gräset e så högt på "vårat" fält :(( )
vi tränade iaf frisbee frieestyle för första gången, o för att vara första gången gick de riktigt bra :D
så jag är nöjd över prinsen<3
Sen efter träningen gick vi en promenad ner till sjön o där fick olle bada, han va väldigt trött så han orkade inte simma så mkt, så han fick hämta leksaken 3 gånger, sen gick vi hem då han va så trött, sen på vägen hem släppte ja kopplet o tränade på "stanna" och "häråt" de gick riktigt fint o han lyssnade riktigt jävla bra, min duktiga prins<3

När vi kom hem vilade vi lite ute på altanen, sen gick vi in o jag såg på tv ett tag, sen gick vi ut på altan i solen igen o njöt ett tag, sen vart de trick träning :D
de gick riktigt bra han hade bra fokus o gjorde de ja bad honom om :) vart lite flum då ja fick hjärnsläpp på vad han kan för tricks xD 
och nu har både jag o Olle ätit middag o ska snart ut på kvälls promenaden, sen blir de bara att ta de lugnt här hemma, imorgon blir de en tränings dag på klubben, först agility träning, sedan får ja se om de blir lydnad eller apportering, eller båda ;) får se lite vad vi orkar o känner för imorgon :)
5/28/2013 05:05:31 pm

Tack för kommentaren i min GB!!! Alla bilder (nästan) som är på min hemsida är de min dotter Ellinor som har tagit hon är fotograf :)
Fin tollarkille du har, lycka till med träning och tävlingar i framtiden :)
Ha en bra sommar Marina och grabbarna grus

Reply



Leave a Reply.