Lider

10/8/2013

1 Comment

 

Ja gör allt ja kan, men allt känns hopplöst...

Klådan e extrem nu... Olle sover dåligt o kliar sig i panik ofta....

Kan inte påstå att allergi schampot hjälpte(?), får se kanske tar tid?

Sen så tog Olle spruta Nr7 igår (Tisdag) o ja länkar tills dem ska börja verka....

Sedan ska ja be mamma införskaffa gurkmeja så ska han även få det.

Ja vill leva att långt liv med min bästa vän! En jävla allergi ska väl inte få sätta stopp för de?

Men om inget av detta funkar. Vad gör ja då...?

Ja har lovat honom o inte få lida, men de gör han redan....

1år ska man ge sprutorna för att kunna se resultatet, ja hoppas av hela mitt hjärta att dem funkar o kunna ta bort dem helt o hålet tillslut.

Vill inte låta honom somna så snart...<\3

Om du bara visste va du betyder för mig min älskade röda räven Olle <3

10/8/2013 09:52:02 pm

Usch va tråkigt. Stackarn! Har han en konstaterad allergi? Min kompis har en hund som kliade sig som en besatt. Dem kollade allt allt allt men kunde inte hitta något fel på hunden. Dem testade alla möjliga foder och schampoon. I 2 år höll han på så, tills jag kom med tips på hur dem skulle få ner honom i stress - och sen dess har han inte kliat! Tänkte att de kanske kan vara nått sånt som påverkar Olle också? Du verkar ju ha bra koll etc, men stress kan vara en orsak till klåda :)

Reply



Leave a Reply.