Idag tog ja sov morgon *höhö de har blivit en vana nu xD*
sen tänkte ja ta ut olle o träna... VRF TÄNKTE JA DE??????
förberede olle va glad som vanligt, han lyssna bra inomhus när vi e på väg ut, när vi kmr ut, drog han... fick tag i honom sa åt honom skulle göra om då drog han igen, där gick min gräns ja hämta honom o "kasta" in honom, sen fick han ligga o skämmas *oh ja man såg att han gjort fel* sen fick han klar täcken att gå från platsen men fick inte min uppmärksamhet alls, på ett bra tag! o de hjälpte(?)

för sen när vi gick ner till sjön o han fick bada lyssnade han riktigt bra o gjorde som ja sa, o han simma långt ut o simma super bra :D !!!!!
sen tappa han bort sin boll för han skulle in i buskarna -.- o vi hitta den inte igen.
men hela tiden va han lös, o när vi gick tillbaka för att hämta kopplet va han lös o lyssna bra!
men han hade inga planer på att komma när han märkte att vi skulle hem xD
men tillslut kom han ^^
Hela vägen hem gick han med kopplet släpandes efter, han lyssna riktigt bra även då :D
när han stanna gick ja vidare o så kom han springandes efter :D han va verkligen super duktig<3

sen tog vi de lugnt, följde med mamma o hämta min bror, sen väl hemma tog vi tag i träningen vi skulle gjort innan då han stack, o först satt ja på kopplet men han lyssna så bra så tog av kopplet så han va lös! o jävlar han lyssnade riktigt jävla bra!!!!
gjorde de ja sa o allt :) sen efter träningen busa vi med hans boll då han hade varit så duktig :D
o även då lyssna han o kom till mig, han hade inte ens tanken att springa förbi mig o tramsa :'D
så glad ja blev :D :D :D :D <3



Leave a Reply.