7 veckor har gått, o de innebär att de bara är 1v kvar, ja e sjukt nervös!
vad kommer dem säga, vad kommer hända med min röda räv, min guldklimp, mitt hjärta, de enda ja lever för<3
Jag vill bara att dem ringer, men samtidigt vill ja inte, tänk om dem säger något ja inte vill höra :(
Livet som hundägare vart inte som planerat frö 5öre, jag får en trotsig osäker kille, jag har jobbat mkt med honom o får mkt beröm att ja orkar igår fick ja tillomed göra att olle inte kunde ha en bättre matte, de e sånt som får än att orka fast man bara vill gräva ner sig vissa stunder, vi kämpar på varje dag, o oj vilken skilnad de e på Olle idag o för 1årsen, han e en dröm<3 jag älskar min räv, endå om inte livet som hundägare är som ja tänkt mig.

2010 somnade mitt marsvin in, vi tog  henne till vet. pga KLÅDA hon hade en tumör i lungan o fick somna in, ja får min hund min vackra hund 2012, han  har KLÅDA, vi bytte foder, inget hjälpte så vi tog honom nu till vet. (7v sen) o började behandla honom, mot ohyra (för att utesluta de) svamp (för att utesluta de) sen går han på spec foder...
Ja blir bara mer o mer nervös, då inte han svarar på behandlingen, han blir lixom inte bättre :(
samma som Blomman, vi behandla henne men hon blev inte bättre o fick somna in...
Ja ser likheterna... de gör mig rädd! de gör att ja vill försvinna...
TÄNK OM HAN ÄR ALLVARLIGT SJUK O MÅSTE SOMNA IN!!! hallå han e inte ens 2år</3
Ja försöker inbilla mig att han bara inte tål något o vi inte hittat vad än, men ja vet inte....
Att se de enda ja lever för min vackra räv, mammas fina pojke, klia sig så mkt att han själv stör sig på de, avbryta träningar för att klia, avbryta promenader för att klia, inget han eller ja mår bra av...
Att de han må dåligt får mig att må ännu dåligare... ja önska ja bara kunde få honom att bli bra igen, ja gör mitt bästa! men just nu kommer vi inte  någonstans i utredningen, o de gör ont i mig :(
han har blivit behandlad i 7v o 1dag IDAG, o inte de minsta bättre...
nästa måndag den 20maj ringer vet, mig o ja ska berätta hur han mår, o säga att han inte blivit bättre, gör att ja mår dåligt redan nu inför detta samtal :(
o vad kommer hon säga? vad ska vi göra nu...
hur ska vi fortsätta... ja vill bara ha ett svar vrf kliar han sig, vrf har han denna klåda :(

Mammas pojke, ja ska kämpa in i de sista, du ska bli bra o vi ska ha många år tsm<3



Leave a Reply.