Namn; Mulle
Kallas: Mullsen, musse, mulle meck
Född: 2003
Ras: 50% norskskogkatt 50% burma

Hur blev de just Mulle?
Jag va o handlade med min mamma på affären o såg en annons o dem va så söta, o ja vissade mamma kattungarna, o hon bara jaja som alltid, då ja alltid skulle vissa olika djur som ja ville ha ;)
sen cyklade ja ner för o vissa min kompis annonsen, o då tog ja även nr, o sen när ja kom hem fråga ja mamma om hon komihåg att kattungarna ja visade? o ja de gjorde hon, o ja frågade om vi kunde köpa en? mamma sa fråga pappa? chockad ringer ja pappa o pappa sa om de va okej för mamma! så båda hade sagt ja!
sen att ja skulle betala själv! så ja o min bror delade på kostnaden 1.50kr var, han kostade allso 3kr! 

Vi ringde o samma kväll åkte vi o titta på kattungarna, de va två som va tillsalu, en framåt o gullig korthårig kille fastnade ja o min bror för :)) social va han, o mysig!

sen tog dem fram en osocial hårboll bakom sofffan! de va Mulle, där brast de! vi alla fastnade för Mulle! så vi valde o ta med Mulle hem, 12v gammal va han<3

Sen dess har vi haft våran hårboll som idag är 10.5år gammal <3



Leave a Reply.