Jag o Olle gick ut efter lunchen o skulle träna rally lydnad, vi går till åkern o skulle träna, o så tänkte att han skulle få värma upp genom o busa, o han hade endå rätt bra fokus på mig kände ja.
Så ja koppla loss honom så han fick springa helt lös(!!!!) o vissa gånger tappa han fokuset då satte ja mig o pyssla med något annat o titta inte ens på Olle, då va de inte kul att vara jävlig ;)

så Olle va lös 90% av hela tiden vi va ute, enda gången han va kopplad va till o från åkern :)
så härligt o se lyckan i min stollare när han får vara lööööös igen<3
när han e i lina blir han en gammal gubbe han strorsar runt o tar de lugnt, när han får vara LÖS helt LÖS så blir han den galna stollaren som han är, springer hit o ditt o busar o e riktigt lycklig kille :D

så nu ska han få vara lös rätt ofta på åkern o vi ska finna varandra där, o sedan gå vidare till skogen (mitt i skogen allso) för o sedan kunna gå vidare till promenader där vi kan möta folk :)
så ser planen ut förtillfället o får se hur långt vi kommer, vill ju gärna kunna ha honom lös i 5km spåret, han skulle uppskatta de så mkt :)


(bilder kommer) 



Leave a Reply.