Idag gick ja Olle o nicklas ut till en skog som vi hittade ;) synd att vi hitta den nu o inte redan i sommras.
men där fick olle vara lös o hoppa o stoja som han ville, han lyssnade riktigt bra o vi busade med hans boll o hade de mysigt<3

Efter ett tag kopplade ja honom och så körde vi lite fot o de gick si sådär, vissa gånger va han super duktig! andra gånger ville han inte, men tränar sällan med störning *fy på mig* så ja får ta de lite så, han va duktig med tanke på att de e störning, men e van med rätt bra fokus, men de e ju som sagt utan störning ;)

sedan körde vi inkalning, o han hade bra fart till mig, men ingången sög! antingen stanna han bakom mig, eller satt sig 1m ifrån mig, eller bara ställde sig brevid mig xD
så nu ska vi träna på att träna med störning :) så han lär sig att man ska göra lika bra på hemma plan som borta plan ;)

men haft en super trevlig skogs promenad iaf :) 
ska till skogen imorgon oxå o då ska vi grilla korv o mysa<3 sedan på kvällen åker ja hem :(


Lite bilder från dagens skogs promenad ^^



Leave a Reply.