Idag satte ja mig o kolla igenom lite filmer ja gjort på Olle, o så såg ja filmen ja gjorde från våran första (o hitils ända tävling) i agility, de va klubbens KM, vi körde HOPP o AGILITY

först va de agility loppet - gick riktigt nöjd! han stack men kom fort tillbaka :D ja va så jävla glad när vi gick imål :D
sen kom hopp loppet - ja grät när ja kom imål, o inte fan va de av lycka....</3
ja va så besviken o ledsen att de inte gick o hålla in tårarna....
han stack o fjanta runt som han alltid gjorde förut (eller han gör de ibland idag oxå men inte lika ofta) o ja va så ledsen.

Idag när ja tittar igenom filmen, så ja agility loppet kunde gått bättre men fan ja ska vara stolt :D
hopp loppet, ja han gjorde tjuvstart o drog runt, men omstarten! då gick de ju skit bra :D hade inte ja varit SUR på banan hade han inte vägrat flera hinder o lyssnat bättre!

men fattar inte att ja va så besviken, ja har för höga krav på MIG inte Olle utan på MIG
ja ser folk som tävlar o klassar upp sig direkt... sen kmr ja med min Olle, ja vi e inte som dem, o de måste ja få in i mitt huvud!!!!!!
ja måste sluta jämför mig med dem som är på SM nivå, utan vi är på VÅRAN nivå<3
de måste ja inse, ja e nöjd över olle, men missnöjd över mig, vrf har ja inte kunnat lära min hund så mkt som alla andra lärt sina hundar?
men ni e på våran nivå, o vi kämpar uppför, o vi ska inte ge oss! för vi båda älskar sporten :D
vi kommer lyckas o vi ska lyckas<3 



Leave a Reply.