Hur många skal har du?
Svar: Antar att du menar till mobilen, o då har ja bara ett, ett genomskinligt där ja skrivit ut en bild på olle så de blir ett "olle skal" :)

 Ska du skaffa en till hund?
Svar: Japp ja kommer ha fler än 1 hund senare om något år ^^

 Vad e de värsta du vet?
Svar: När olle mår dåligt, eller någon nära mig mår dåligt

Vad tycker du om att ha kedja på hundar?
Svar: antar att du menar stryp? o ja e helt emot stryp! tycker absolut inte stryp e acceptabelt

 Har Olle vintertäcke?
Svar:  Japp de har han, -10 eller mer åker de på :)


 E du nöjd med VGW selen?
Svar: Jag e super nöjd med den!

 Top 5 favorit raser?
* Tollare
* Aussie
* Schäfer
* Cavaler 
* KH collie

Favorit hundsport?
Svar: Agility o freestyle

Bästa med Olle?
Svar: han e så mammig väljer mig framför många, han älskar o jobba, han följer gärna med mig överallt (endå om han kan vara seg o komma ut)

Sämsta med Olle?
Svar: hans osäkerhet, de hindrar mkt i vardagen, men vi jobbar vidare

Tik eller hane som nästa hund?
Svar: Tik

Olles bästa trick?
Svar: Olles favorit är o stänga skåp o de e han super duktig på, annars e de "snurr ba" han snurrar halvft varv sedan backar in mellan mina ben, snurra, stegra, mellan,  ja han e bra på många men de e väl dem han e bäst på :)
Picture
var en den ifrån?
Svar: Den e köpt på en liten djuraffär här i Mariefred, men den e av märket Outward hound




Leave a Reply.