Idag var jag hemma då jag inte mådde bra, vakna o hade ont i magen, försökte äta lite men gick inte.
så gick till lilla skogen, orkade inte gå så långt så Olle fick vara lös o springa av sig iaf :)
han hade bra fokus på mig! min bästa hund<3
Sen gick vi in o chilla o la oss i sängen o soooov<3 skönt o sova bredvid min bästa hund<3
sen vart de mat o en kvälls runda, efter den rundan körde vi lite lydnad, 

Fritt följ - Gick rätt bra, han höll sig bra men hade inte alltid så bra koll uppåt på mig :/
va ett tag sen vi tränade nu, men vi tog om o om o avsluta när de gick bra :D

Läggande under gång - Nja kan han inte riktigt, ja måste stanna till lite, men han stannar iaf kvar när ja går vidare :)

Sitt stanna kvar - inga problem!

Inkallning - Han hade ingen fart men annars gick de bra, vi håller på att lära in att han ska gå in direkt på vänster sidan nu, då ja fick lära mig i skolan att hunden ska gå runt än så lärde ja olle de, men verkar vara de "gammal" sättet så nu håller vi på att lära in de lite snabbare o bättre sättet enligt mig :)

Imorgon ska vi iaf ut o köra mer lydnad! jobbiga e att olle inte gillar slask o 0 plogning på våran väg... så lite jobbigt är de, men lite träning blir det iaf imorgon :)
hoppas på bra väder! för vill ut på åkern o busa efter träningen ^^



Leave a Reply.