Jag åker väldigt sällan ut till klubben för att träna, TYVÄRR!
de e ca 25-30min buss ditt, o sen träna, o sen ska man hem igen, de e rätt segt med massa tränings grejer o så :( olle e så lätt o pendla med så han e inga problem :) bara alla grejer som e jobbiga xD
så ja åker sällan ut om de inte e KURS :/

Men fick förfrågan idag av en på klubben som undra när vi skulle komma ut o träna, så ja får väl ta o ändra lite på mig o dra mig ut till klubben på kvällarna o träna med störning *har en herre här hemma som behöver det* 
sen kan ja dessutom få hjälp *ALLTID BRA*

o ja vet att ja sa att ja o olle skulle hålla oss borta från agilityn, men de går inte (a)
körde slalom idag, han va så duktig, ställde mig framför slalomet o sa SLALOM o han tog de (va 3portar) så sakta men säkert går de framåt :D 

blir ingen kurs i höst! men ja tror ja ska ge de en chans till, att åka ut o träna lätta grejer, o inte speciellt långa stunder, o massa vila, så kanske de vänder?
vänder de inte, så säger vi hej då till agilityn ett bra tag framöver.

ja har panik över agilityn just nu, om nu ex vi aldrig kmr kunna ta upp den igen, vad ska vi då träna seriöst?...
de e ju agility o freestyle vi satsar på, men freestyle glider mkt åt sidan, ja kmr inte på några nr o de gör mig galen :(

känns som de blir mkt gnäll emellanåt här, hoppas ni överlever, ja måste få ur mig allt någonstans (a)



Leave a Reply.