Nu ska ja ta o varva ner, ja har för höga krav på MIG att jag måste lyckas hela tiden när de gäller träningen med Olle, ja tittar på alla som e så duktiga o så ser ja mig o olle som inte e som alla andra.
o nej vi e inte på eran nivå! men vi jobbar o gör framsteg o varje lite framsteg vi gör kan ja studdsa som en studsboll för :D! dem små framstegen kanske andra tänker "aja inte så stort" men för mig är de STORT!
då vi jobbat länge med mkt, att få honom till en någolunda stabil hund som han e idag har bara varit svätt blod o tårtar! inget är gratis, men oj vad han e underbar o träna med<3
jag älskar min räv o vi ska ALDRIG ge upp, o ja MÅSTE sluta jämnöra mig med ALLA andra som haft sin hund sen 8v valp, jag fick olle när han va 7månader o då kunde han inget! så ja måste andas ut o tänka på att lägga allt på våran nivå o inte alla andras.
En dag kommer vi vara på en nivå där han kmr lyssna JÄTTE BRA, vi kommer tävla i blandade grenar, ja kommer kunna ha honom lös o lita 100 på honom varje gång! o veta att han kmr på FÖRSTA inkallningen, jag vet att han kmr klara detta för ja kmr inte ge upp o vi har våra mål o vi ska lyckas<3

jag måste bara ge mig själv en tanke ställning o inse att ja inte kan jämföra mig o olle med proffs som tränar timmar varje dag i flera år! 
Olle o ja o på våran nivå o klättrar sagta men säkert uppåt, o vi ska göra allt i våran takt<3

vi har mål att tävla i sommar, men e vi inte redo så blir de mer träning ist :D vi ska lyckas, vi ska! o vi kommer göra de oxå<3
min bästa räv de kmr vara du o ja tills döden skiljer oss åt<3!



Leave a Reply.