Mer än halva 2013 har gått, o de enda ja kan tänka på e vilket helvete detta år har varit!!!!
bott mer eller mindre hos veterinären (ska räkna mer exakt hur många gånger vi varit där bara IÅR)
oron över min prins om hur länge han ska få leva tsm med mig?
kommer vi få många år tsm? eller kmr han få somna för tidigt?
oron finns alltid, o tårarna finns nära hela tiden...
ingen runt mig förstår hur ja mår, alla bara men de e ingen fara, för er kanske de inte e de, men för mig, se den aj älskar mest av allt lida, de e fan inte okej! de gör ont i mig!!!!

sen att få beskedet att farmor kanske bara finns 6månader till, de gör fan inte saken bättre....

ja vill bara ge upp, gräva ner mig, försvinna, lämna världen, men ja måste vara stark o finnas för min röda vän<3
vi ska kämpa o vi ska lyckas<3

o ja hoppas min farmor klarar sig många år till<3

detta år kan gå o ta sig! ge mig 2014 o säg att de blir 1000x bättre!!!!



Leave a Reply.