* Jag har 2 djur, hund o katt
* jag har haft: marsvin o 2 hamstrar
* jag vill ha råttor
* jag har varit grymt deprimerad o haft ätstörning, idag e ja "frisk"
* både min hund o katt är impuls köp
* jag har alltid velat ha cavaler o schäfer men vart med en tollare ;)
* jag har alltid sportat, idag är de enbart hundsporter!
* jag har tränat: handboll, fotboll, badminton, innebandy, ridning
* Jag vill jobba i tullen med hund o kämpa emot knark o annat skit som kmr in i landet
* jag har många olika stilar som ja e bekväm i
* för några årsen gick ja ALDRIG i jeans, bara mjukisbyxor!
* jag shoppar nästintill ALDRIG till mig själv (då e de hundkläder oftast ;P), alla mina pengar går till olle (när ja köpte objektivet kändes de konstigt xD)
* ja lägger mer än gärna pengar på olle ist för mig själv!
* jag e beroende av o shoppa till olle xD
* jag vill bo på landet i stor villa, stor tomt, antingen en tränings hall i källaren eller en lada som byggs om som inomhus hall :)
* jag trivs bäst i skogen utan grannar runt mig, bara ja har mina djur är ja glad o lycklig! 
* jag  har svårt o lita på människor, ja tyr mig hellre till mina djur än o släppa in nya människor i mitt liv<3 men tack vara olle har ja vågat släppt in fler hundmänniskor o tränings kompisar :)
9/20/2013 09:43:05 am

Vill också jobba med hundar i tullen som söker narkotika, bomber, men man måste väl bli polis först? Eller beror det på vad man spårar efter?

Är super beroende av att shoppa till Nicci. Min mamma är galen för att jag inte har något annat liv än Nicci.

Reply



Leave a Reply.